Thursday, September 8, 2011

Salam Aidilfitri.


Im not done with my post about Iftar, but it's already Hari Raya.
Dah malas update, tu la jadi. :P

So, Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin everyone.
As usual, since 2009, after solat hari raya baru pulang ke kampung halaman.
Melaka & Johor.

But this time around, our family busy with my cousin's engagement.
Especially me. (-__-")

Hantaran 15 dulang! 
That's my task. Me!
Entah kenapa bila ada wedding & engagement mesti la muka ni yg paling busy.
And, penat dah nak jawap orang tnya, awk bila lagiiii?
Soalan standard when u are 23 years old.
Ada rezeki ada nanti pacik macik. :)

So sebab busy, lupa ambik gamba, lupa cantik-cantik. 
Semua lupa.


After solat raya before going back to Melaka.
Muka tu tak boleh nak bulat lagi ke? (-_____-")

 My sis, 2nd day raya Johor.

Me self. 

Eh dia lagi, upload je la.
Cousin's engagement.

Congratulations! 


After 4 months of sem break, finally class start this Monday.
This going to be my last semester. InsyaAllah.
15 credit hours, 2 final exams, 1 final year project.
All the best!



p/s: Thanx you new follower! :)

No comments: